مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-02ورزشي

بازی های آسیایی| پیرجهان: قول می دهم سهمیه المپیک را کسب کنم


دونده دو 400 متر با مانع ایران در مورد عملکردش در بازی آسیایی هانگژو، گفت: از مردم می خواهم مهدی پیرجهان را ببخشند و قول می دهم تمام تلاشم را انجام دهم و سهمیه المپیک را کسب کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس از چین، مهدی پیرجهان پس از کسب مقام پنجم در مرحله نخست دو 400 متر با مانع بازی های آسیایی هانگ ژو و باز ماندن از صعود به مرحله فینال، اظهار کرد: اینجا بازی های آسیایی و المپیک آسیایی سطح آن را می توانیم با مسابقات جهانی یکی کنیم.

وی ادامه داد: دونده هایی که در رشته من حضور دارند اکثرا جزء برترین دونده های جهان بوده و دارای رنکینگ بیستم جهان هستند.

رقابت سختی با حریفانم داشتم و جو ورزشگاه، ورزشکار را متشنج می کند و زمانی که وارد میدان می شوی گویی وارد دنیای دیگری شده ایم.

دونده دو 400 متر با مانع ایران با اشاره به اینکه در گروهی قرار داشتم که باید 100 درصد توان خود را می گذاشتم، عنوان کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری لازم را کرده بودیم اما متاسفانه نشد و شرمنده مردم شدم.

پیرجهان ادامه داد: قطعا اگر اردوها و تمرینات من زودتر شروع میشد شرایط بهتر بود ولی در این مدت سخت تمرین کردم نمی خواهم دل مردم شکسته شود حق دارند نسبت به من انتقاپ کنند چرا که مهدی پیرجهان سال متفاوتی را حتی نسبت به ورزشکاران داخلی پشت سر گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های آسیایی| پیرجهان: قول می دهم سهمیه المپیک را کسب کنم

بازی های آسیایی| پیرجهان: قول می دهم سهمیه المپیک را کسب کنم